Achteraf betalen voor zakelijke klanten tot € 5.000,-

Zakelijk achteraf betalen met Biller

Wij bieden sindskort de mogelijkheid aan om achteraf te kunnen betalen (betalen op rekening) via Biller. U heeft dan een betaaltermijn van 30 dagen (deze kunt u zelfs uitbreiden naar 90 dagen) en kan tot maximaal € 5.000,- (inclusief BTW) bestellen! 

Waarom achteraf betalen via Biller als zakelijke klant?

Zakelijke klanten zoals aannemers, timmerman, projectontwikkelaars en vele andere belangrijke beroepen hebben vaak een grotere investering en veel meer bouwmaterialen nodig. U kunt daarom genieten van alle zekerheid van snelle levering en toch de keuze maken om pas achteraf te betalen.
Zo bent u gegarandeerd van de beste kwaliteit bouwmaterialen en kunt u dit direct factureren naar uw klanten. Zo staat Biller garant voor de betaling en kunt u snel verder met uw klus.

Bekijk hier de voorwaarden van Biller

Biller, bouwmaterialen achteraf betalen

Wat is Biller?

Biller is de koop-nu-betaal-later-oplossing voor bedrijven en is ontworpen om zowel de zakelijke verkoper als de koper optimaal te bedienen. Met Biller kopen bedrijven nu en betalen ze later, met het gemak van consumentenbetalingen. Als inkoper profiteer je van de innovatie en snelheid van een startup, gecombineerd met de betrouwbaarheid en ervaring van een marktleider.

Hoe betaal ik Biller?

Biller zal het betaalverzoek naar jou, de koper, e-mailen zodra de bestelling door de verkoper is verzonden. Het betaalverzoek bevat de vervaldatum van de factuur (afhankelijk van de geselecteerde voorwaarden) en de bankrekening gegevens.

Wat is een koper?

Bij Biller gebruiken we de term Koper voor alle bedrijven die Biller gebruiken als betaalmethode om producten of services te kopen in een e-commerce checkout van een van onze verkopers.

Waarom wordt mijn bestelling niet goedgekeurd?

Biller voert bij elke aankoop een fraude- en kredietcontrole uit. Als de gevraagde bedrijfsinformatie onjuist is ingediend, is het waarschijnlijk dat we de vertegenwoordiger van het bedrijf niet hebben kunnen identificeren en de bestellingspoging hebben afgewezen. Dit laatste zou ook kunnen gelden voor bedrijven die de kredietlimiet overschrijden. Voor alle bestelpogingen raden we ten zeerste aan om volledige naam en zakelijke e-mailadres te gebruiken bij het plaatsen van de bestelling en om bijnamen of afkortingen te vermijden.

Kan ik eerder betalen dan de vervaldatum?

Ja, het is mogelijk om eerder te betalen dan de vervaldatum van de factuur, mits je het betalingskenmerk gebruikt dat vermeld staat in het betaalverzoek.

Moet ik een account aanmaken om Biller te gebruiken?

Nee, Biller vereist niet dat je een account aanmaakt voordat je de betaalmethode gebruikt.

Wat is het maximale bedrag dat ik met Biller kan bestellen?

De maximale bestelwaarde is afhankelijk van verschillende factoren, daarom kan één bedrag niet voor alle kopers worden bevestigd. De volgende factoren kunnen de kredietlimiet bepalen:

  • De beoordeling van externe kredietrapporten
  • Je koopgeschiedenis bij Biller
  • Je openstaande facturen met Biller
  • De bestelwaarde van je bestelling

Kan ik meerdere bestellingen plaatsen bij Biller?

Ja, dit is mogelijk, zolang het kredietlimiet niet wordt overschreden.

Kan ik biller gebruiken als ik een deadline voor een factuur mis?

Nee, dit is niet mogelijk, omdat Biller kopers niet aanmoedigt om meer te kopen als de schuld nog niet is afgelost.

Wat gebeurt er als ik Biller niet op tijd betaal?

Afhankelijk van de gekozen betalingstermijn (30, 60 of 90 dagen), stuurt Biller je een herinnering om ervoor te zorgen dat je het betaalverzoek niet mist. We raden je aan de betaling te verwerken voordat de vervaldatum is verstreken, om te voorkomen dat je aanmaningskosten ontvangt. Bij toepassing van meerdere aanmaningskosten komen eventuele incassokosten conform de betalingsvoorwaarden bij, evenals het risico dat wij ons incassobureaus moeten inschakelen.