TIJDELIJKE KORTING gebruik kortingscode HERFST22

Veelgestelde vragen

Bouwmaterialen bestellen kan zeer gemakkelijk en snel via onze webshop. We kunnen voorstellen dat u wat vragen heeft, hieronder proberen wij de meeste gestelde vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Is het mogelijk om bouwmaterialen af te halen?

Ja, dit is mogelijk. Mail uw winkelwagen naar ons en wij kijken naar de mogelijkheden.
LET OP Het is niet mogelijk om bij een vestiging af te rekenen. Dit kan uitsluitend vooraf via ons.

Moet ik aanwezig zijn bij de levering?

Nee dit is niet altijd nodig. Als u bij het bestellen duidelijk aangeeft waar de chauffeur kan lossen dan zal hier rekening mee worden gehouden voor zover dit mogelijk is.

Leveren jullie op de Wadden-eilanden?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij kunnen uiteraard wel op een adres aan wal leveren.

Leveren jullie in Zeeuws Vlaanderen?

Ja, echter verschilt per leverancier/transporteur of er extra kosten zijn. Wij zullen u hierover vooraf informeren.

Halen jullie pallets op?

Wij proberen zoveel mogelijk materialen op wegwerppallets te leveren, echter is dit niet altijd mogelijk. Per leverancier verschilt het of de pallets worden opgehaald. Wij zullen contact met u opnemen hierover.
Indien pallets niet retour worden gehaald dient u deze zelf af te voeren.

LET OP U betaald geen emballagekosten (statiegeld) voor pallets aan ons. Indien pallets retour worden gebracht of worden opgehaald krijgt u geen geld of vergoeding hiervoor.

Kan de chauffeur helpen met spullen dragen naar de tuin/huis?

Nee. De chauffeur plaatst de bestelling zo dicht mogelijk bij het afleveradres en dat is zijn enige taak.

Leveren jullie ook in het weekend?

Nee, wij leveren uitsluitend op werkdagen (maandag t/m vrijdag).

Kan ik betalen via een bouwdepot?

Ja dat is geen probleem. Na uw bestelling zenden wij de factuur, deze kan u indienen bij de geldverstrekker. Nadat de factuur voldaan is zal de bestelling in behandeling worden genomen. Bij het afrekenen selecteert u de optie OVERBOEKING/BOUWDEPOT.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Dit is mogelijk, er zijn echter wel een aantal "spelregels".

  • Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst bestelling uw retour aanmelden bij ons;
  • U dient een retour altijd aan te melden bij ons;
  • Transport- en/of verwerkingskosten zijn voor rekening van de klant;
  • Indien u de bestelling zelf retour wilt brengen kan dit uitsluitend bij een vestiging die wij doorgeven aan u;
  • Speciaal bestelde producten of op maat gemaakte producten zijn uitgesloten van retourname;
  • Artikelen die u retour wilt doen moeten onbeschadigd, ongebruikt en in originele verpakking zijn;
  • Indien u de bestelling wilt laten ophalen worden hiervoor vrachtkosten doorbelast, de kosten hiervoor zijn € 95,- (incl. btw);

Lees hier meer informatie over het retour- en herroepingsrecht.

Leveren jullie aan particulieren?

Jazeker! Wij leveren aan particulieren, bedrijven en zzp-ers.

Leveren jullie in Belgie/Duitsland?

Nee wij leveren niet in Belgie of Duitsland.

Welke betaalmethoden gebruiken jullie?

Bij ons kunt u op de volgende manieren betalen.

  • iDEAL
  • Apple Pay
  • CreditCard (MasterCard, VISA, American Express)
  • Overboeking/Bouwdepot
  • IN3 (3 termijnen, 0% rente, geen BKR)

Al onze betalingen worden veilig afgehandeld via Mollie.

Hoe kan ik jullie telefonisch bereiken?

Wij zijn te bereiken op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 9:00 - 17:00 op telefoonnummer: 074 - 711 34 33

Ik kan iets niet vinden

Neem gerust contact met ons op, wij kunnen bijna alle bouwmaterialen leveren.