TIJDELIJKE KORTING gebruik kortingscode HERFST22

Klachten

Bent u niet tevreden met uw bestelling of heeft u een klacht? Dan kunt u via het contactformulier of e-mail contact met ons opnemen.

Wij nemen uw klacht dan in behandeling en sturen u een ontvangstbevestiging toe en zullen binnen 14 werkdagen reageren op uw klacht. We proberen altijd een oplossing te vinden voor uw klacht, maar mocht dit niet leiden tot een positief resultaat, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij, van Online-bouwmaterialen.nl, staan voor klanttevredenheid, service, hoge kwaliteit en voordelige prijzen. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er bijvoorbeeld beschadiging tijdens transport is voorgekomen, of simpelweg wanneer een product niet aan de eisen voldoet, om hiervan melding te maken. We helpen u dan ook graag door mee te denken naar een passende oplossing of advies.